Raadpleeg nu onze training kalender

Verkoopproces

Verkoopproces

verkoopprocesStem uw verkoopproces af op de koopbereidheid van prospecten. Daardoor vermijdt u dat u verkoopacties initieert op het moment dat uw prospect er niet klaar voor is, zoals het te vroeg afleveren van een offerte. Door synchronisatie met de aankoopcyclus krijgt u vanzelf een verminderd uitstel van de koopbeslissing, een hogere hitrate en een accurate forecast.

Het verkoopproces omvat elke tak uit uw verkooporganisatie, zoals uw prospectie, uw klantenopvolging, uw verkooptechnieken, uw verkoopstrategie, uw verkoopsteam en vele andere commerciële zaken. De impact van uw verkoopproces is belangrijk voor de continuïteit van uw onderneming. Het proces vindt hier en nu plaats, dus een goede performantie is onmisbaar.

Voordelen van het verkoopproces

Om een optimaal verkoopproces te hanteren, moet u regelmatig de efficiëntie en ondersteuning ervan nakijken. Elke persoon moet zich kunnen concentreren op zijn taak. Leg de focus op uw markt, en volg elke verkoopetappe in het verkoopproces goed op. Vraag eventueel advies aan een sales professional. Combineer uw verkoopproces met specifieke technieken, en kom zo in contact met uw potentiële klanten.

  • Overzichtelijk proces
  • Toename efficiëntie
  • Focus op de markt

 

Contacteer Ons

Bedankt, uw bericht werd goed ontvangen!

Wij zijn sociaal

Alle rechten voorbehouden © 2015 BizLaunch