Key Account Management
Key Account Management training
Key Account Management vereist vaardigheden die niet altijd aangeleerd of vanzelfsprekend zijn. Maar door bewuster met beslissers aan klantzijde om te gaan en een aantal technieken aan te leren, kunnen deze persoonlijke vaardigheden verbeterd en aangescherpt in een training worden.
Checklist Key Account Management
Staat u in het account Management voor een of meer van de volgende uitdagingen, of bent u nieuw in deze functie? Dan kan het interessant zijn om uw vaardigheden aan te scherpen.
- De aandachtspunten van de klant doorgronden doorheen het koopproces
- Drijfveren, behoeften en koopcriteria van beslissers begrijpen
- Pijnpunten tot dringende behoeften van de klant maken
- Visie van de klant herdefiniëren
- Verkoopkansen herkennen en negatieve invloeden diskwalificeren
- Maximaal gebruik maken van eigen concurrentiepositie
- Een vertrouwensrelatie opbouwen met klanten
Resultaten van een workshop Key Account Management
In een workshop Key Account Management leert u onder meer:
- De koop- & verkoopcycli synchroniseren
- Uw positie ten opzichte van concurrenten accuraat bepalen
- Uw strategisch accountplan ontwikkelen en bijsturen
Contacteer Ons
Bedankt, uw bericht werd goed ontvangen!