Raadpleeg nu onze training kalender

E-mailmarketing

E-mailmarketing

Communicatiemiddelen blijven steeds evolueren, zoals iedereen weet. Hoewel sociale media een enorm grote rol zijn gaan spelen in recente jaren, blijft e-mail toch een standvastig onderdeel in onze communicatie. Het blijft ook een schitterend instrument voor marketing. E-mailmarketing of een e-mailcampagne is een snel en goedkoop marketingmiddel om uw producten of diensten in de kijker te zetten of om klantenrelaties te onderhouden. Bovendien is het ook een open vorm van communicatie die meteen ruimte laat voor feedback. E-mailmarketing kan zelfs een interessant gesprek op gang brengen tussen uw onderneming  en (potentiële) klanten. Het medium staat u toe een onmiddellijke respons ontvangen omdat u direct communiceert met uw doelgroep.

Een campagne met e-mailmarketing organiseren

Natuurlijk vergt elke campagne de nodige voorbereiding. Dat is in het geval van e-mailmarketing niet anders. Hoe gaat u dan best te werk?

Als eerste hebt u natuurlijk de adressen nodig van interessante prospecten. Er bestaan verschillende manieren om adressen te verzamelen, maar zorg uiteraard dat deze tot uw doelpubliek behoren. Als uw boodschap de juiste ontvangers bereikt, kan ze erg vruchtbaar zijn, maar u wilt zeker niet dat een grote hoeveelheid mensen de naam van uw onderneming enkel maar in verband brengen met vervelende en ongewenste reclame.

Verzamel alle interessante adressen in een klantendatabase, en houd die database zo veel mogelijk up-to-date.e-mailmarketing

Een mailcampagne is een doeltreffende actie voor de promotie van uw onderneming, producten of diensten, maar moet wel gecombineerd worden met specifieke technieken om in contact te komen met uw potentiële klanten. Laat u indien nodig ondersteunen door een marketingbureau. Dergelijke bureaus kennen immers de mogelijkheden om de doelstellingen van uw campagne te bereiken.

Wilt u geavanceerde mail campagne ontwikkelen om een langdurige relatie met uw prospecten op te bouwen? Kijk dan onder Lead Nurturing.

Voordelen van een campagne met e-mailmarketing

  • Snel en goedkoop
  • Hoge respons
  • Grootschalige communicatie

Wilt u meer informatie over wat Bizlaunch voor u kan betekenen op dit gebied? Contacteer ons om vrijblijvend de mogelijkheden voor uw bedrijf te bespreken.

Contacteer Ons

Bedankt, uw bericht werd goed ontvangen!

Wij zijn sociaal

Alle rechten voorbehouden © 2015 BizLaunch