Raadpleeg nu onze training kalender

Callcenter

Callcenter

U kunt u volledig op uw voornaamste activiteiten focussen als u uw marketingtaken toevertrouwt aan een callcenter. Een callcenter kan een groot aantal telefoonoproepen behandelen en een doelgroep op korte termijn aanspreken, zowel voor outbound als inbound telemarketingacties. Of het nu gaat over teleprospectie, televerkoop, het vastleggen van afspraken of telefonisch onthaal, een callcenter regelt alles voor u.

 Voordelen van een callcenter

callcenter

  • Een groot aantal oproepen
  • Gepersonaliseerde aanpak
  • Reactie

Een callcenter ondersteunt uw marketingacties. U komt in contact met potentiële klanten, mits u gebruik maakt van de juiste technieken.

Nog meer voordelen die een callcenter uw bedrijf kan leveren: callcenters kunnen uw bedrijf naar het volgende niveau tillen wat betreft high-end customer support aan uw klanten. Zo kunnen de medewerkers in uw callecenter een plotse influx aan klantenvragen beantwoorden wanneer uw teams van Sales & Marketing druk in de weer zijn om een nieuw product of dienst te lanceren of een evenement te organiseren. Marketing & Sales kunnen zich zo op hun hoofdtaak richten zonder steeds onderbroken te worden. Een callcenter biedt u bovendien de mogelijkheid om een nieuw plan te testen voor customer support.

Vergeet ook niet dit: als uw klanten over de hele (of halve) wereld verspreid zijn, dan moet u altijd bereikbaar zijn, zowel voor als na uw lokale kantooruren. Callcenters kunnen uw klanten voorzien van een 24/7 meertalige customer support, technische ondersteuning of bestellingen opnemen ieder uur, dag of nacht.

Het activiteitspercentage van uw salesteam is (te) laag?

Heel veel verkopers krijgen spontaan nachtmerries bij het concept van Cold Calling. Daardoor kiezen ze ook voor de veilige omgeving van interne taken en bestaande klanten. Maar op die manier vult uw Sales pipeline zich niet met nieuwe prospecten om de positie van uw bedrijf op lange termijn veilig te stellen. Het rendement staat dus niet in verhouding tot de verkoopkost. Een callcenter kan ook hier een uitkomst bieden.

Bent u nieuwsgierig geworden of heeft u vragen? Contacteer Bizlaunch voor meer informatie.

Contacteer Ons

Bedankt, uw bericht werd goed ontvangen!

Wij zijn sociaal

Alle rechten voorbehouden © 2015 BizLaunch