E-book: 10 geheimen van de klantendienst
Merkt u dat uw klantendienst de laatste tijd achterop hinkt qua performance? Stagnerende verkoop, gedemotiveerde medewerkers, ondermaatse begeleiding en kansen tot klantenbinding die onbenut de revue passeren? Uw klantendienst is duidelijk toe aan een transformatie door gedragsverandering. Om u op weg te helpen bieden wij deze kosteloze bron van inspiratie. Met ons gratis e-book:
10 geheimen van een goede klantendienst
…maakt u op uiterst kostenefficiënte manier schoon schip! En dit alles in een oogwenk in uw inbox.
Klantendienst: van kostenplaatje naar cash cow
Een klantendienst medewerker legt per jaar zo’n 11.000 persoonlijke klantencontacten, iets waar uw marketeers en sales managers wel raad zouden mee weten. Bovendien polst iedere klantendienst medewerker – in theorie – bij elke inkomende oproep naar up en cross selling opportuniteiten. In principe een probleemloze situatie. Maar bij omscholing van reactieve klantendienst naar proactief verkoopapparaat knelt het schoentje.
Blokkerende factoren kunnen zich op ieder niveau voordoen: bij de operatoren, de coaches en de managers. Vaak voorkomende uitdagingen luiden:
- klantendienst medewerkers ondervinden gebrek aan productkennis of bieden weerstand aan telefonische verkooptechnieken
- coaches hebben het idee op te boksen tegen gedemotiveerde operatoren
- de one-size fits all begeleiding van de coach werkt niet.
Het succes van dit transformatie traject hangt af van de wijze waarop de gedragsverandering bij zowel operatoren, coaches als managers begeleid wordt. Vaardigheden zijn slechts een klein onderdeel van het succes, de bereidheid tot verandering en het verankeren van deze gedragsverandering zijn het belangrijkste onderdeel van het transformatie traject. Ook uw dienst kan per direct deze ommekeer maken.
Ontdek vandaag nog geheel kosteloos de 10 geheimen van de meest performante klantendiensten en breng de bal naar top performance aan het rollen. Download daarom het e-book dat door Bizlaunch werd samengesteld en ga onmiddellijk aan de slag.
Meer interesse in hoe wij uw klantendienst kunnen begeleiden? Neem gerust contact met ons op!
Ontvang nu het gratis E-book: 10 geheimen van een goede klantendienst
Bedankt
Bedankt, we versturen het E-book zo snel mogelijk!